Vi tilbyder:
- Grundig oplæring og løbende sparring med erfarne og imødekommende kolleger.
- Mulighed for at arbejde hjemmefra, sammen med os andre på Esplanaden i København eller fra udlandet – du bestemmer selv, hvorfra du arbejder.
- Hvis du arbejder hjemmefra, får du adgang til vores digitale kontor, hvor du kan “sidde sammen” med dine kollegaer, sige hej over kaffemaskinen (ja, den virtuelle) og få lidt hyggesnak – uden at tage slipset på.
- Adgang til et moderne dialer- og CRM-system, som hjælper dig med at arbejde effektivt og holde styr på dine leads.
Hvem er vi?
Advokaternes Inkasso Service søger en erfaren sælger til at promovere vores effektive inkassoløsninger til virksomheder i Danmark. Vi er et mindre advokatfirma, etableret i 1980’erne, og har arbejdet med inkasso siden 2017.
Vores produkt, CloudCollect, hjælper folk hver dag, er solidt og udvikler sig løbende.
Om stillingen:
Som sælger hos os vil du have ansvaret for at kontakte potentielle kunder for at præsentere og sælge vores inkassoløsninger. Arbejdet vil primært bestå af kanvas, men der vil også være varme leads. Det er vigtigt, at du trives med at tage initiativ og ser kanvas som en spændende udfordring.
Din profil:
- Du har erfaring med salg over telefonen samt en imødekommende personlighed og god energi.
- Du er resultatorienteret og motiveres af at skabe gode salgsresultater.
- Du trives med at arbejde selvstændigt og tage initiativ.
- Du har gode kommunikationsevner og evnen til at skabe relationer over telefonen.
Hvis dette lyder som dig, og du ikke er bange for en udfordring, samt ønsker at være en del af et dedikeret team, hører vi meget gerne fra dig.
Sådan ansøger du:
Send din ansøgning og CV til ts@stohn.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive.
Vi ser frem til at høre fra dig og besvare eventuelle spørgsmål!
Med venlig hilsen
Torben Stohn
Inkassochef

Uddannet jurist fra Københavns Universitet. Arbejder hos Stohn Advokatfirma og er til daglig ansvarlig for Advokaternes Inkasso Service og CloudCollect.