Ny opdatering af CloudCollect forbedrer din inkassohåndtering markant: CloudCollect registrerer nu automatisk, hvis din kunde betaler direkte til dig – og stopper sagen med det samme. Tidligere skulle du manuelt kontakte os, hvis kunden havde betalt. Hvis du ikke nåede det i tide, kunne kunden modtage unødvendige rykkere og inkassobreve.
Hvad sker der nu?
CloudCollect henter automatisk alle posteringer fra dit regnskabsprogram – også efter sagen er sendt til inkasso.
Det betyder, at vi løbende kan følge med i:
- Fuld betaling
- Delbetalinger
- Kreditnotaer og modregninger
Og vi reagerer automatisk, når vi ser, at gælden er betalt.
🎯 Fordele for dig:
Ingen dobbeltarbejde – CloudCollect overvåger for dig
Bedre kundehåndtering – ingen unødvendige inkassoskridt
Professionelt flow – du bevarer kontrollen og undgår fejl
⚠️ Vigtigt at vide:
Hvis du fejlagtigt markerer en faktura som betalt, uden at pengene er modtaget, tror systemet, der er betalt. 👉 Brug afskrivning eller kreditnota, hvis gælden reelt skal fjernes.
🔗 Prøv funktionen – log ind i CloudCollect:
https://app.cloudcollect.dk og ved samme lejlighed, kan du jo også prøve vores nye Desktop app til Windows.
I denne video kan du se, hvordan det ser ud i CloudCollect, når du modtager betaling og har registreret det i dit regnskabsprogram.

Uddannet jurist fra Københavns Universitet. Arbejder hos Stohn Advokatfirma og er til daglig ansvarlig for Advokaternes Inkasso Service og CloudCollect.