Ny opdatering af CloudCollect forbedrer din inkassohåndtering markant: CloudCollect registrerer nu automatisk, hvis din kunde betaler direkte til dig – og stopper sagen med det samme. Tidligere skulle du manuelt kontakte os, hvis kunden havde betalt. Hvis du ikke nåede det i tide, kunne kunden modtage unødvendige rykkere og inkassobreve.
Hvad sker der nu?
CloudCollect henter automatisk alle posteringer fra dit regnskabsprogram – også efter sagen er sendt til inkasso.
Det betyder, at vi løbende kan følge med i:
- Fuld betaling
- Delbetalinger
- Kreditnotaer og modregninger
Og vi reagerer automatisk, når vi ser, at gælden er betalt.
🎯 Fordele for dig:
Ingen dobbeltarbejde – CloudCollect overvåger for dig
Bedre kundehåndtering – ingen unødvendige inkassoskridt
Professionelt flow – du bevarer kontrollen og undgår fejl
⚠️ Vigtigt at vide:
Hvis du fejlagtigt markerer en faktura som betalt, uden at pengene er modtaget, tror systemet, der er betalt. 👉 Brug afskrivning eller kreditnota, hvis gælden reelt skal fjernes.
🔗 Prøv funktionen – log ind i CloudCollect:
https://app.cloudcollect.dk og ved samme lejlighed, kan du jo også prøve vores nye Desktop app til Windows.

Uddannet jurist fra Københavns Universitet. Arbejder hos Stohn Advokatfirma og er til daglig ansvarlig for Advokaternes Inkasso Service og CloudCollect.