CloudCollect gør det enkelt at følge op overfor de dårlige betalere, og det er særligt vigtigt i disse tider, hvor vi desværre oplever mange konkurser. CloudCollect har integration til e-conomic og Dinero og gør rykker- og inkassoprocessen betydeligt mere effektivt. Inkassoløsningen adskiller sig fra andre inkassofirmaer på følgende punkter:
- Krav med indsigelser og sager over 100.000 kan håndteres, idet AIS er et advokatfirma
- Dine kunder beholder hele hovedstolen, renter og rykkergebyret, hvis skyldner betaler under rykkerprocessen. Med andre ord er rykkerprocessen gratis.
- AIS har fokus på kvaliteten af sagsbehandlingen, hvilket har resulteret i, at de har de bedste anmeldelser i Danmark på Google og TrustPilot inden for kategorien inkasso
- Dine kunder kan vælge mellem forskellige rykkerflow, og de kan se både rykkerbreve og skyldners kommentarer til kravet i CloudCollect.
Hvorfor er CloudCollect særligt egnet til bogholdere og revisorer?
Det er ikke uden grund, at Cereda har indgået et samarbejde med AIS. Ud over at AIS er det eneste advokatfirma i Danmark der har integration til regnskabsprogrammer, så indeholder CloudCollect også to funktioner, der gør systemet enkelt at bruge, hvis man er bogholder eller revisor.
Flerbrugeradgang
En bruger kan oprettet flere virksomheder og invitere brugere til den enkelte virksomhed. Som revisor eller bogholder kan du derfor oprette dine kunders virksomheder, herefter kan du invitere dine kunder ind i CloudCollect. Din kunde vil kun have adgang til deres egen virksomhed, mens du som bogholder eller revisor vil have et samlet overblik over alle dine kunders udestående fakturaer, og det er uanset om dine kunder bruger e-conomic eller Dinero. I nær fremtid vil også Billy Regnskabsprogram blive integreret med CloudCollect.
Send en debitorliste til kunden
Når du er færdig med at bogføre, kan du med et enkelt klik på musen sende en opdateret debitorliste med mail til dine kunder. Dine kunder kan starte en rykker- og inkassoproces direkte fra denne debitorliste.
Hvordan håndteres indsigelser?
Inden et krav kan sendes til inkasso, skal skyldner modtage et inkassovarsel, som opfylder lovens krav, og skyldner må ikke have gjort indsigelser mod kravet. CloudCollect sikrer et korrekt rykkerforløb, idet skyldner altid vil modtage et inkassovarsel, uanset hvilket rykkerflow der vælges. Indsigelser bliver håndteret automatisk ved, at skyldner har mulighed for at skrive en kommentar til de rykkerbreve som sendes fra CloudCollect.
Skyldners eventuelle kommentarer vil blive sendt til dine kunder, og kommentarer vil også kunne findes i CloudCollect. Hvis en sag sendes til inkasso, efter at skyldner har sendt en kommentar, vil AIS automatisk modtage disse kommentarer, og derved er de klar over, at skyldner har gjort indsigelser mod kravet.
Hvad har jeg af fordele ved at være medlem af Cereda, når jeg bruger CloudCollect?
Som medlem af Cereda kan du tilbyde dine klienter 3 måneders gratis Plus abonnement, dvs. at dine kunder kan komme i gang med at bruge advokater til at inddrive deres krav gratis.
Pris
Advokaternes Inkasso Service beregner kun et salær i de sager, som de inddriver. Har dine kunder et Plus abonnement beregnes et salær svarende til 10% af hovedstolen samt de renter, gebyrer og salærer, som skyldner skal betale.
Kom i gang med CloudCollect helt gratis – Du eller dine kunder kan sende det første rykkerbrev, så snart du har integreret dine kunders regnskabsprogram med CloudCollect. I denne video kan du se, hvordan rykkersystemet fungerer.
Vil høre mere?
Kontakt inkassochef, Torben Stohn på telefon 88 53 55 53 herefter trykker du 1.
Uddannet jurist fra Københavns Universitet. Arbejder hos Stohn Advokatfirma og er til daglig ansvarlig for Advokaternes Inkasso Service og CloudCollect.