Vil du være med til at sætte skub i væksten hos CloudCollect? Vi søger en engageret og resultatorienteret Key Account Manager, der kan tage tøjlerne og drive salget af vores løsning.
Om jobbet
Som vores nye Key Account Manager bliver din primære opgave at sælge vores Plus-løsning til nye og eksisterende kunder. Du vil:
- Gennemføre opsøgende kold kanvas til forskellige brancher.
- Arbejde med varme leads, primært inden for håndværkerbranchen.
- Booke og afholde salgsmøder.
- Være ansvarlig for hele salgsprocessen fra første kontakt til lukning af salget.
- Opbygge og vedligeholde relationer til nye og eksisterende kunder.
Vi tilbyder
- En attraktiv lønpakke med fast grundløn og provision.
- Mulighed for personlig og faglig udvikling.
- En central rolle i et vækstorienteret og innovativt team.
- Adgang til et solidt leadgrundlag, som du kan arbejde videre på.
- En uformel og dynamisk arbejdsplads med højt til loftet.
Hvem er du?
- Du har erfaring med opsøgende salg, gerne b2b.
- Du trives med at arbejde selvstændigt og tager ejerskab for dine mål.
- Du har en naturlig evne til at skabe relationer og motivere kunder.
- Du er målrettet, vedholdende og brænder for at skabe resultater.
- Du har erfaring med at tænke i løsninger, der skaber værdi for kunden.
Hvem er vi?
Advokaternes Inkasso Service driver CloudCollect som er en innovativ inkassoløsning, der hjælper virksomheder med at få styr på deres ubetalte fakturaer. Vi arbejder tæt sammen med virksomheder i håndværkerbranchen og andre erhverv, hvor vi tilbyder en enkel og effektiv måde at få styr på inkasso.
Lyder det som noget for dig?
Send din ansøgning og CV til Torben Stohn på ts@stohn.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på samme mail.
Vi ser frem til at høre fra dig!

Uddannet jurist fra Københavns Universitet. Arbejder hos Stohn Advokatfirma og er til daglig ansvarlig for Advokaternes Inkasso Service og CloudCollect.